Izlaist navigāciju

Daily Archives: 28 marts, 2010

fantastiska un super mīļa nedēļas nogale.. ^^

tā vietā, lai atbrauktu 5.dienas vakarā un prom brauktu 6.dien pa dienu viņš atbrauca jau 5.dien pusdienslaikā un devās prom tikai svētdien pēcpusdienā.. protams, būtu maigi teikts, ka es biju pilnīgā sajūsma!!!!

vsp – laikam jau tas atkarīgs no cilvēka, kas Tev piedāvā un sastāda kompāniju, bet manā dzīve viens interesants atklājums – man tomēr garšo vīns un vēl  labāk, ja to var dzert ieritinoties blakus kādam ļoti mīļam cilvēkam un skatoties vnk jautras filmas, kuras neliek ne par ko iepsringt :p !!

jebkurā gadījumā – vēl 2,5 dienas un mēs atkal tiksimies ^^ man ir apsolītas divas  fantastiskas dienas kkur Jūrmalā un ticat man – es tās izbaudīšu pa pilnu programmu.. gluži tāpat kā mana briesmonīša kompāniju.. jā, viņš ir vienkārši briesmīgs (:D :D).!!un mīļš, un jauks, un izturas pret mani tieši tā, lai es nejustos ne kā daļa kkāda saldā pārīša, ne arī vnk dīvaini blah blah BLAH..! es vnk nespēju to paskaidrot, bet viss ir tieši tik lieliski, cik vien varētu vēlēties/iedomāties..!

īstenībā nu jau šodien, bet WHO CARES..!? brīva nedēļa!!!!!!!!!!!

lai cik svētdiena parasti neliktos jauka (un bija arī līdz brīdim, kad viņš aizbrauca)  šodienas drūmums, vējš un lietus bija bik nomācošs!! :s

today it’s all about B&W pictures, coffee&cigarettes, ice cream and feelin’ cute&cuddly :p :))

I love today.. and I love that feeling inside my stomach.. butterflies,butterflies,BUTTERFLIES!!!

Ed Westwick..  cutie.. ^^

Audrey Hepburn with her pet deer at the grocery store

Jake Gyllenhaal Dakota Fanning

Gael García Bernal

Kaya Scodelario

and the best part in having a BF is that he holds your hand while you’re walking along a dark road .. khe ..

yep – i still sparkle :p

XOXO

PS – and still blue is my favourite color ;)